First at all,
i want to say sorry to all my blog readers,
when i checked back all my previous post,
i found that almost 98 % of my post is un-happy...

Then i realised that it have been sometime that i never enjoy/feel happy moment,
i always surrounded by problems and trouble,
which cause me feel my world is in grey colour...

Sorry again,
cause this page will be another down-down story coming up...


人家说做好心真会得到好报的,
是真的吗?
从小我父母亲都教导我一定要做个好心人,
所以到现在,
我并没有做些伤天害理的事,
但为什么我却没得到什么好报呢?
好心帮他做生意的我反而被他说我是笨蛋,
好心帮她做生意的我反而得不到我应拿的薪水,
难道好心肠的我每次都给人欺负?
已经好几年都没拿薪水了,
你们一定在想,
没拿薪水又怎能生存下去呢?
为有的办法就是省。
以前的我买东西从来不想就买的,
可是现在...
吃饭也得想好几次。
有时也就为了晚上要和她一起吃,
就连早餐和午餐都不吃,
留到晚上才和她一起吃
再加上知道她不大喜欢在大排档吃的,
所以我得省得一餐就一餐,
免得身上的钱不够和她吃晚餐。
有时想到为何我要那么的辛苦,
我可以抛弃这间店,
然后到别的地方从新开始。
可是就是因为我心肠太好,
不舍得看到她们因为没了我就整件店倒闭。
*Big Sigh*做好人真难。